lørdag 20. april 2013

Om formtoppen

Jag måste erkänna att jag ligger efter, med två träningspass. Funderar på att ta igen de imorgon med en stolzen tur om morgonen och en gymtur om kvällen. Planerna är helt förändrade, jag skulle egentligen på kettlebellkurs men det är inställt pga sjukdom.

Det är inte bara träningen som har glidit ur planering utan även kosten en del. Jag har varit hemma otroligt lite den sista tiden och gott kosthåll kräver planering. Trots detta håller jag mig dock till en god och bra diet, frukta icke, den har bara inte blivit helt enligt planerna. Idag har jag suttit med kokboken och gått igenom nästa vecka och jag hoppas att tiden räcker till mina planer. Som tur är har jag alltid nyttiga backupplaner som jag kan ta till om det skulle gå fullständigt åt pipsvängen.

Detta tänker jag utveckla och tipsa mer om, men tills då kan jag viska ägg, kompisar, ägg, räddar många dagar när tiden går alldeles för snabbt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar