fredag 26. april 2013

en onsdag senare

Jag har friskat till mig efter tidernas magsjuka i dagarna två. På måndagskvällen var jag i kanonform och hade förberett DE fina inlägget med bilder och grejor. Jag sprang uppför flöyfjellet i spöregn och HAGEL och tänkte hela vägen uppför att "det är nu vi skiljer tjurarna från kalvarna" . Så sprang jag om ett gäng tjejer på vägen upp fastän jag egentligen hade tänkt ta det lite lugnt, efter omspringningen fanns det inte en chans i världen att de skulle få springa förbi mig igen, så fast jag egentligen inte orkade så sprang jag upp först. Personlig och opersonlig seger.

När jag kom hem gjorde jag egna nyttiga chicken nuggets med panering gjord av mandelmjöl och riven ost. Det blev kanongott och som sagt hade jag bilder, men nu ligger min telefon under kniven och får sig en ansiktslyftning skulle man kunna säga, efter flygturen den fick strax före påsk. det kanske jag inte har berättat? hursomhelst, telefonlös per dags dato.

Så, frisk idag och det är så otroligt vad rastlös en blir av att ligga inne och göra ingenting i två dagar. Från att jag kände mig pigg i eftrmiddag har jag gjort massor, städat och läst artiklar som jag sparat och tänkt att jag ska läsa "när jag har tid" och skrivit massor med träningsupplägg till mina numer tre försökskaniner som har lust att förbättra sig själva den här våren. I och med att jag ännu inte arbetar som Personlig Tränare på något center så gör jag allt för att få erfarenhet ändå och tränar vänninor och bekantingar på centret jag tränar på, utomhuscirkeltränar, erbjuder mig att vara löpningscoach och skriver upplägg för olika personer med olika mål.

med det sagt, Kärleksbrev, frågor och hjälp- brev besvaras gladelgen på petra_m89@hotmail.com

Nu är jag SÅ klar för arbetsdag och vardag imorgon igen. Bring it sister! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar