tirsdag 4. september 2012

föck sovmorgon.

två deciliter frysta hallon. en deciliter apelsinjuice. en msk honung. en tsk spirulina. en msk chiafrön. lite vatten. BOOM. mixer. Mums. 

Imorse vaknade jag klockan sex och nedräkningen till dagens började. Vid nio sprang jag ner till gymmet i min mysigaste hoodie och kände mig som den grymmaste av arga boxartjejer. Tränade till The Sounds och kände mig tjejigt arg. Argt tjejig. Det blev svettigt. Tre gånger tolv plus tre repetitioner vilket betyder tolv gånger med den tyngsta vikten du kan tänka dig att klara plus tre gånger fem kortare repetitioner med hälften av den vikten direkt efter. Jag tog det basic, för lathetens skull, på vanliga maskiner men det kommer ändåge mig träningsverken från helvetet imorgon. I ben. armar. rygg. mage. (core), axlar. rumpa. sa jag ben och armar?

Nu sitter jag och hoppas på vakenheten. FÅR. INTE. VARA. FÖR. TRÖTT. NÄR. JAG. JOBBAR. SENVAKT (min dygnsrytm pallar sällan senvakterna till klockan nio. Jag är en bebis.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar