mandag 18. mars 2013

Träningsprogram

Först är det jobb och bankärenden, så kickstartar jag den här veckan med en lång, mysig gymkväll.
Tanken är:

10 min uppvärmning
4x4 min intervaller på minst 13 km/h

...så en avslutande pulshöjarcirkel,
som om jag inte skulle fått nog av mina intervaller.
Vad är det man säger,
your workout is my warm-up? eller tvärsom?;-)

20 stk sidohopp över step
20 stk (10 på vart ben) enbens höftextention på step
Stående Rodd 15 RM
Push- ups 20 RM (klarar kanske 15 på tå, så blir det knäisar tills jag storknar)
Plankan med armgång 60 sek

Fyra varv.

Räknar med att vara ganska så mör. Imorgon blir det studietur i maskinsalen igen. Spännande. Annars ser jag fram emot torsdagskvällen, då vankas reunion med PT gänget och kettlebell workshop samt kostföredrag. Det är så kul att lära sig saker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar