torsdag 1. november 2012

Vardagen


Jag peppar inför första träningsdagen sen jag började med medikamenten mot tandköttsinfektionen jag har brottats med de senaste dagarna.

Jag älskar vardag! Idag ska jag springa springa springa så länge mina ben bär. Imorgon bokar jag in ett hårt fullkroppspass på Barrys Bootcamp, lördag och söndag bjuder på ett kettlebellspass och en till springtur, vilken dag som får vilket bestämmer formen. Där har ni min vecka, de här sista fyra dagarna ska utnyttjas till fullo.

Igår var sista dagen på penicillinet och jag hade träningsförbud, ingen tid gick till spillo, jag spenderade min korta kväll i köket och gjorde middag, matlåda, bakade muslibröd (MEN JA, FUSKBRÖD PÅ PÅSE) och frukostsmoothie.

Idag har jag alltså allt helklart för mig; yoghurt med kanel och ett müslibröd med hemlagat jordnötssmör till frukost, klockan elva klunkar jag supersmoothie ("skrekk og gru" brukar chefen rysa om hon råkar se ned i min termos, smoothiedagar, den ser sällan aptitlig ut) gårdagens middag till lunchlåda, hemgjord energibar före träning. Gud vad jag känner mig husfru2000, duktig tjej 2.0.

torsdag: kör!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar