fredag 9. november 2012

Godmorgon

Igår var första kursdagen och jag måste säga att det var så himla inspirerande att träffa alla träningsglada människor.

De som inte arbetade med träning ville göra det i framtiden och jag tycker det bådar himla gott att det finns många som vill vara förebilder inom hälsa.

Kursledaren var helhärlig, hon kunde massor och fnissade ofta. Sånt gillar jag. Hon pratade också om vikten av att inte oroa sig i onödan. Refererar till mitt inlägg om rädslor ett par steg ner i feeden och tar till mig av all pepp!!

Tröttare än trötte-tröttast vaknar jag idag en timme tidigare än vanligt för jag ska hålla presentationer på personalmötet före jobbet.

Idag är det alltså 200% all in 8-22. Imorgon är det up and at it redan klockan 8 igen.

...Just det jag fyller år idag också. Pang pang pang som luckey luke hade sagt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar