mandag 22. oktober 2012

Om att jag vil ha en hund också.

... och en liten sälbebis, giraff, björnunge, panda, gris, ko, häst, kanin och när jag var liten grät och skrek jag länge efter kolmårdenbesöket för att jag inte kunde få en kamel. Man kan kalla mig djurmänniska.

Pomeranian är en hundras som ser ut som en gosenalle. Det blir inte någonstans bättre än det. 

 
 
 
... skjut mig i huvudet vad jag har självplågat mig den här helgen med bilder som dessa. Jag kan inte ha hund nu. Skulle alltid ha dåligt samvete över att den skulle få vara ensam så mycket. *intalar mig själv*

2 kommentarer:

  1. Livsfarligt att spendera tiden med att kolla in sådana här gosenallar! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det är helt sinnesjukt. Jag kan sitta en hel lördagsförmiddag och får ingenting annat än drömmar gjort. Men de e okey. Vilken fin blogg du har! Och hund! fin fin fin!

      Slett