mandag 4. juni 2012

endomondo


Jag som aldrig har ägt pulsklocka eller stegräknare eller andra fancy mät-redskap för att ta reda på hur långt jag springer på mina löprundor har de senaste veckorna blivit helt förälskad i träningsappen endomondo. Jag laddade ner den för flera månader sedan men har inte orkat registrera mig och använda den. Tidigare har jag utgått ifrån hur länge jag sprungit för att någorlunda veta hur långt det är. I måndags mätte jag min "lång-tur" och blev glatt överraskad av att den är nio kilometer lång. Jag hade tippat sex och antagit att det var sjukt mycket jobbigare att springa ute i det vilda än på löpband (vilket det ju ÄR, men inte SÅ jobbigt). I torsdags mätte jag min "vanliga tur" och passade på att sparka pojkvännen ur tevesoffan. Äntligen är det jag som är snabbast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar