onsdag 27. november 2013

Bootcamp fun

Två timmars gruppträning idag. Härliga folk!

Jag älskar mitt jobb. Jag älskar våra kunder. Jag älskar mina kollegor. Har tur. 


Idag skrattar vi åt detta. (länk) 



Det är så mycket av detta jag ALDRIG skulle säga i den bootcampsalen, en del knäppa saker har jag sagt och kommit på mig själv efteråt när jag inser hur omotiverande/elakt/rent idiotiskt det som kommer ur munnen på mig när jag jobbar med människor som är trötta/har ont/ kämpar/alltsamtidigt. 


Tack till alla kunder som står ut med ibland ganska knäppa tränare ;-)
... och om det är någon som någonsin känner sig kränkt av något vi sagt i träningssalen kan jag meddela att vi får vår egen personliga dos av hårt jobb vi med, när vi deltar på andras timmar (a.k.a. straffar oss själva) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar