torsdag 18. juli 2013

Det blir vad du gör det till

Dagen idag...

Sjukanmäld. Förberedd på jobb och arbete imorgon. 9-16:30 på norli och 16:30-21:30 på Barrys. Plus möten och träning. Halva dagen idag har spenderats med halsont i sängen/soffan. Rastlösheten är påtagligare än något. Rastlöshet och en känsla av att jag BORDE göra något vettigt. Jag är sjuk, men har dåligt samvete av att vara "ledig".

Jag drömde mardrömmar inatt om alla mina jobb, om hur jag var dålig och kunder klagade på mig. Jag drömde att jag var på träning men blev "påkommen" av min chef. 

... och det regnar och jag har inte fått träna sedan i tisdags. De som känner mig vet hur vresig jag kan bli av att inte träna. En slags abstinensaggression som kommer.... påminner om PMS.


...hursomhelst. Jag gör mig klar för imorgon. Packar träningskläder och lagar matlådor. Jag SKA vara frisk. Jobba skitbra och träna och vila nästa vecka. Semester och bra ett par grupptimmar att fokusera på. Det är en konst det där. Att slappna av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar