mandag 27. august 2012

måndag.

Jag är alltid så stolt över mig själv när jag kommer hem från träning på måndagar. Att jag gick ändå. Trots att denna måndagen var lite speciell då jag LÄNGTADE efter mitt träningspass redan igår kväll.

Grillfest på lördagen gjorde mig rätt utslagen men energin hittade tillbaka på söndagkvällskvisten, som den brukar. Då var det för sent att gå till gymmet och idag fick jag äntligen intervalla lite igen.

Det har blivit en av mina absoluta favoritträningsformer. HÅRD löpning, man tror att man ska dö. och så VILA. Precis lagom så att man känner "fasen denna tar jag lätt" inför nästa intervall och så DÖDSÖNSKAN och så VILA om vartannat. Störtskönt!

.... och så kommer man hem, får ligga i sängen och läsa bloggar när världens mest fantastiska person bara FIXAR allt som man inte har någon ork eller lust till; matlagning. Idag blir det kyckling med fullkornsris och en GRYM chilisås.mat. MAT! mat<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar