tirsdag 21. august 2012

hösten är det nya nyåret.

Hösten är här och hösten är nästan som nyår, helt på sanning!

Jag har massor av härlig inspiration inför den här hösten och vintern och trots att jag hör regnet smattra på rutan redan så känner jag mig helt redo för den här sesången.

Just nu är jag inne i ett ganska intensivt löparprogram som jag testar ut inför vårens lopp. Jag kommer skriva mer ingående om det lite senare. Just idag, just nu, ville jag bara ge er en psykisk bild på hur jag kommer hem om kvällarna med knakande rygg och värkande fötter och gör allt jag kan för att stressa ner och tömma huvudet från ekon av alla frågor; Kan detta brukas som bokbind? Har ni konfirmationskort? Vart ligger puteborden till laptop? Va kostar det för en blyant? i evigheten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar