tirsdag 15. april 2014

Åh tisdagsträningen.

Herregid plötsligt bikkade klockan 23:00 och jag sitter kvar på sentret och tänker att zombies kommer äta upp mig om jag går utanför dörren. Är de bara jag som kan få sånna orealistiska rädslor helt utav ingenting. Ibald när jag stänger själv så tänker jag; "Vad gör jag om de ligger en död person bakom den här dörren" och så törs jag inte öppna den. Eller om jag går på toaletten strax innan jag ska hem och klockan är strax över 22 och det är kolsvart: "tänk om det står en mördare utanför dörren" och så törs jag egentligen inte gå ut från doen, men jag gör det ändp för att det finns ett  par procentenheter förnuft kvar någonstans i bakhuvudet som menar att det är alltför dumt att spendera natten på jobbdoen för att zombies kanske tar en eller en mördare som itne finns KANSKE (1 på tusen) står utanför dörren.



STRUNT! Jag måste sluta hissa opp mig själv såhär. Ja ska hem!

Idag blev ökten senare lagd än vad som var planen. Huvudsaken var att den blev av.

Uppvärming: ketlebell, uppvärmningsset , stretching och 20 raaaska burpees
4x20  knäböj (pga sliter med korsryggen och TÖRS faktiskt inte lassa på så mycket vikt, så ja kör tså långt de går med 50-60 kg på stången måååånga gånger istället, försöker aktivera arslet samtidigt som jag stykrer coren och jobbar med tekniken i korsrygg/bröstrygg) 
5x5  Marklyft. Idag 55 kg, men jag tror att ja klarar 60 lätt nästa gång. Är som sagt försiktig med den ryggen min och jobbar MASSOR med korrekt teknik. Bredbent/sumo dessutom för att kunna gå långt ned å få tränat rumpan LITE i varje fall ;-)
5x5 strikt skulderpress 40 kg
och avslutade med 4 minuter plankan. Plankade med Erlend på slutet och vi kom overrens om att nästa gång kunde jag stå 5 ;-)


De tar sig sa mordbrännaren

Kommer igång litt och litt med egenträningen. Detta blir bra. I går körde jag ett annat typ program och imorgon löper jag långtur och hoppas att det itne regnar. 

Have a good night lovers and haters. Höres i dagarna. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar