mandag 9. desember 2013

shrooms

Måndag. Nystart osv. och mitt internet krånglar och gör mig gnällig som en liten unge.
Note to self: Sluta med det Petra. Gnället.
 
Har jobbat med ett fantastiskt gäng människor, den här förmiddagen. Starka, fina personer med härliga löpssteg och så jobbade vidare med ett härligt gäng timmen efter när jag själv var med och tränade. Kickstartat veckan, som man säger.
 
Jag är torr som en liten fnöskesvamp i ansiktet och vet inte riktigt vad man gör med sånt. Dricker vatten och äter fisk till middag och så får vi se. Smörjmedel och grejer har jag alltid vart dålig på, brukar gå för det som luktar godast, men det brukar sällan vara det bästa valet. Går alltid tillbaks till den med tråkigast förpackning och doft:

 
Nivea soft caring, på kropp, i ansikte. Den funkar alltid. Om nån har något tips på bra kräm som är lite roligare och luktar lite godare; träd fram (ps har testat allt av bodyshop och diverse naturgrejjer).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar