tirsdag 28. mai 2013

Tredje timmen

Idag: Haft min tredje grupptime på BBC nu och energin flödar. Positiv energi! Fick besked efter förra att detta var en hård en, sånt är bara goda nyheter. Som om jag inte visste det heller förresten, körde igenom mitt eget program igår kväll. Var hemma i säng cirka tolv på grund av just det. Work hard Play hard, som de sjunger på radion. Rumpa och lår idag (igår för mig) och time nr fyra väntar redan om en timme. Resten av dagen går åt till städning efter helgen, mat, förhoppningsvis också studier och såklart: egenträning!

Igår: bestod ovannämnda av en timme HÅRD armarcore och En timme lår+rumpa på grund av hade lust att testa mitt egna program och spellista

Nu: taggar till 15:00 och timme nummer två för dagen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar