onsdag 15. mai 2013

söndagsinlägg som aldrig kom hela vägen fram: Positiv energi!

Dags för lite flöde här! Det har varit lite negativt på sistone. Så nu måste jag sätta ned foten till mig själv, för jag får ju inte glömma att berätta när det går bra också:
 Jag är frisk igen. och tränar på. Denna veckan var medel. Imorgon kör vi på med hård igen och det är bara kul! Det händer en del på norli också med extreme makeover av den söta och mysiga men lite slitna butiken = fortfarande massor med jobb. 

Apropå söt och mysig men lite sliten, fast tvärsom, så är jag mitt uppe i en spännande upplärning nu som jag ser så fram emot till den är över och färdig med. Inte för att jag vill att de ska ta slut, utan för att jag vill att det ska börja.
Jag har ett så bra liv att jag ibland måste stanna upp och tacka vad det nu är som har gjort att jag alltid får det som jag vill ha det...

Söndagskänsla idag. Fast det inte ens regnar. Jag lär mig om Inbody720 tester och resultat och jag har det skitbra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar