tirsdag 19. februar 2013

Nytt gym

Nytt gym= dra lite här, lyfta lite där, springa lite här och hänga lite där.


Jag har börjat träna på ett nytt gym. Ett bemannat ställe med massor av kunskap och nya leksaker. Ser fram emot att bekanta mig mer med det här stället. Har tränat där ett par gånger tidigare och känner fortfarande att jag lär mig att hitta i alla dessa här salarna och friviktsrummen. Men så är de väl. Ikväll tränade jag ben. Hopp och spänst och en del explosiva böj och lyft. 
 
Utfall med rotation 5X10 (5kg medicinboll)
Knäböj 4X6 (40kg)
boxjumps 2X16 (ca 40 cm)
sidohopp på step 2X20
Marklyft 3X10 (30kg)





Är så kluven och i valet och kvalet när det kommer till att lägga upp min träning den här våren. Jut nu är det lite här och där, överallt innan jag har bestämt väg. Jag har så mycket träningssätt jag vill testa 100 % och känner att jag behöver erfarenhet i. Maxlyft och Explosiv träning till exempel. I tillägg har jag lust att springa Bergen Marathon i april. Fysiskt omöjligt att göra båda bra! Vad göra människor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar