lørdag 2. februar 2013

åk med!

Här kommer ett djupt inlägg:

Kvällens råd från pappa lyder som följer: Ibland händer allt på en gång, då är det bara att åka med och gilla läget. Det är precis vad jag gör nu. gillar läget skitmycket och åker med. Min kalender är proppfull. Jag är dödsförkyld (men om allt går som det ska så överlever jag DET). På torsdag ska jag till tandläkaren. Jag letar lägenhet. Den första maj ska vi ut ur den här fina, fina, dumma lägenheten utan spis och spisfläkt men med massa charm och minnen. Om två veckor har jag PT- licens- examen. PT-LICENS-EXAMEN!!! jag vill så gärna klara det. Jag längtar efter att kasta mig ut där och arbeta med det som jag tycker är det roligaste i livet. Sen händer ännu mer bra saker som egentligen är lite hemliga fortfarande och när jag kan berätta det så ska jag göra det. Det jag ändå kan säga är detta: Livet är så himla fint nu. Jag har så bra planer och kan knappt vänta tills jag får sätta dom till verket.



Under tiden snorar jag järnet bakom tangenterna och räknar dagarna. Jag har inte fått träna sedan söndag för sex (!!!) dagar sedan. Det hjälper mycket lite att jag läser om träning exakt varje ledig sekund och får inte mindre lust att ta i tills jag spyr. MEN. I bästa fall överlever jag detta! Jag gör program och hittar nya träningsövningar. Och så läser jag den här bloggen, som är skriven av en av våra lärare på kursen, gör det du också och lär dig massor samt bli dunderinspirerad:

 http://trainsmart.se/


002



simma lugnt ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar