torsdag 15. august 2013

todays:

GUD, JÖSSES i helvetet. Jag är lat med studierna idag. Har gått igenom mitokondriernas arbete, energifrigöring från näringsämnen och efter tre timmars lektioner med frenetiskt antecknande kom jag på mig själv med att öppna upp facebook och låta tankarna vandra, mitt i lektionen. Dumma. Lite för att jag har redan en översikt om det här ämnet, men också för att jag tappat tråden. Känner att det är dags för en paus så det blir en prov-joggingtur nu med detsamma. Det är nu precis en vecka sedan jag skadade hälen, igår var jag med på en bootcamp-timme men skippade intervallerna på löpbandet och genomförde hela träningen på golvet. Obarmhärtigt om du frågar mig, på ett bra sätt, såklart :-)

Så jogiingtur och så back to mitokondri-business, imorgon nästan hela dagen på jobbet, men det blir bra. På måndag börjar riktiga rutiner. Gläder mig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar