torsdag 6. juni 2013

önskelista.

 Måste sätta mer mål, Måste strukturera mig. 

Marathon i höst? 
Mina skulderblad ska in! den sista lilla centimentern. 
Hamstrings och gluteus behöver bli längre, mindre strama. 
Jag vill klara certifikat-testet för att bli kettlebellinstruktör
Olympiska lyft med skivstång: Clean and jerk, clean and press, snatch osv.
Klara att ta fler än en chin -up. 
Muscle- up?
Testa crossfit for realz
Lära mig mer om yoga, meditation, andning och töjning/stretching
och såklart...
klara alla mina tentor i näringsfysiologi
Apropå mål! Jag hörde ett så bra citat häromdagen, men jag minns inte från vart. Instagram?

Mål utan plan om att/hur en ska ta sig dit är bara drömmar.

jag säger wörd. JÄTTEWÖRD!

 andra saker jag önskar mig:

hotpants och foamroller, båda från X-life. Blir sjuk av den sidan just nu. SJUK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar