torsdag 6. juni 2013

heja sverige!

I dag hade det egentligen vart kul med en time med bara svensk musik, 06:00 på bootcamp, på Sveriges nationaldag. Men gårdagen försvann för fort och det blev min vanliga spellista, som jag älskar också såklart! Torsdagar är core. Hard core. Min favorittime på Barrys!
Har sån lust att träna i dag egentligen MEN JAG ÄR SÅ TRÖTT!
SÅ TRÖTT!
Energinivåer på noll!
Blir nog egenträning med kettlebells och en nap-y-time direkt efter jobbet klockan 14:00.

Just det, tog inbodytest häromdagen. Sist jag kollade fettprocent och kroppssammansättning var ju strax efter jul. Låg då på ca 16,5 % fett, minns ej muskler. Fettprocenten trodde jag att jag hade arbetat upp något (normalt fär tjejer ca 20-25% om vältränad), men den har gått ner. Jag ligger på 15% just nu. Saken är den att jag mår massor bättre nu. Då trodde jag att min energi var låg för att jag hade så lite fettlager. Nu är jag äldre och klokare, tänker att det till stor del var en kombination av en stressig vardag, press, d-vitaminbrist i vintermörkret och dåligt med energi och dåligt med fett.

Just nu är vi låga på fettfronten med får massor med ljus och mår bra mest hela tiden, fast, som sagt, idag, trött! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar