onsdag 12. desember 2012

Min bästa humörhöjare.

Måndag
Jobbstress
Kyla
Pluggångest
Julklappshysteri

Sen tränade jag.
En riktig helgenomkörare
Coreträning så att jag knappt klarade att stå upp när jag gick hem.
Marklyft med raka ben så att jag än idag inte klarar att sträcka ut benet fullt ut.
Skulderträning så att jag faktist igår kväll började se progression i mitt flying scapula (jag tänkte visa lite före och efter bilder om en liten stund tänkte jag, stay tuned!)

När jag gick hem från träningen, min träning nummer fyra med Hannah, så var jag mig själv igen, glad energifylld och endorfinhög. Träning är min meditation, intervaller och styrketräning tills musklerna knappt klarar att bära mig själv hem efteråt får mig lugnare än en sengångare på bensodiazepiner: Sen pluggar jag massor och jag kommer aldrig att "be om ursäkt för dålig uppdatering!" osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar