onsdag 19. desember 2012

Detta har hänt;

Jag har tagit träningsinstruktörs licens här i Norge...
 ...I januari väntar dock allvaret när PT utbildningen tar vid...

...Jag har lärt mig massor och detta om mig själv:
jag ÄR en praktisk person när jag vill.
Jag är grym på benträning.
Jag suger på rygg och axelträning.
... men bara en liten liten stund till.


...Min pojkvän har åkt till Sverige över julen. Jag förvandlas direkt från superhälsofreaket2000 till ungkarlsronny1999.

såhär:

Ikväll struntade jag i träningen till förmån för den sista julklappshandlingen. Jag känner mig själv och kommer snart att bli surig för att jag rört mig för lite... Jag har levt på baileys hela eftermiddagen.

Det är ett stort misstag.

Smålulligt resonerar jag; Behöver näring...

Så jag lurar mig att jag detoxar klockan halv elva dagen före dagen före semester med en kopp grönt te och ett kycklinglår...

Hepp!

...Imorgon ger jag mig själv ett Barrys Bootcamp pass i förtidig julklapp. Då blir världsordningen återställd igen. 

2 kommentarer:

  1. Hahahaha skrattar så jävla gött när jag läser dina inlägg. Igenkännings faktorn är hög.

    SvarSlett
    Svar
    1. Va härligt och rakt tillbaks till dig!! :-D

      Slett